Labels

Sunday, 25 December 2011

~sweater idaman~setiap benda ada hikmahnya

hari ni lu'lu dapat beli sweater idaman ngan harga yang murah gler2 kot..rasa macam bagai berada di awangan-awangan macam tu..hahha


mula-mula dah niat nak beli sweater tu tapi x sanggup nak beli sebab takut mahal rm 28...walau rasa harga dah berpatutan..tapi cuba tahan niat di hati je..disebabkan kesedihan  dan kegilaan terhadap sweater tu..ambik gambar curi-curi...

lpas tu nak dijadikan cerita.bagaikan im[pian jadi kenyataan masa duk  tengah belek-belek sweater kat rumah ni,lpas balik dari kolej...wah!sweater yang sama tu ada...pattern yg sama..kaler yg sama..hatiku keriangan,,this sweater is destined for me...!!:)

and the best thing is,,it is REALLY cheap..only rm 16!comel+lawa+murah+perfect!
see..tgok setiap benda ada hikmahnya!dapat save duit rm12!kalau dah beli sweater tu awal2 mesti rasa keciwa(bak kata p ramlee) sebab dapat save banyak!

macam ni lah lbih kurang..ada bulu2..tapi yg sebenar lbih comey!:)

anyway me,+pink sweater=PERFECT COUPLE



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...