Labels

Monday 19 December 2011

~Cara download game percuma~

Anda minat main game?haha..saya juga...walaupun perempuan,tapi saya sebenarnya hantu game.Oleh itu,kebiasaannya saya x prefer untuk beli kat kdai kdai komputer sebab kalu boleh dapat secara percuma,menagapa perlu bayar,bukan?



so kat sini lu'lu nak share link yg mana korang boley download game pc secara percuma!n totally x payah nak time limit!tapi game ni,,,game kecik je la memory dyer yg biaser3 jer..untuk game2 yg memory besar macam counterstrike,resident evil tu..lu'lu maish belum master tahap tu lagi..


so untuk game yg simple,yg masak makanan,pergi salon,kalau adik perempuan korang duk bising2 nak game,
maka laman web ni amatlah sesuai!!!di smping slalu update game yg baru!!


dan kalu korang rajin,terdapat blog-blog yang dah tawarkan link-link..cuma kna pandailah bersama oppa google menyelusuri blog-blog tersebut..K!!!:)

~lu'lu~

1 comment:

  1. wuahahahahaha!!!!!!!! aku nok main game, tekgi buat komik neh.. aku nok share ni x sabor...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LilySlim Weight loss tickers